2012年2月29日 星期三

恨好耐,香港難買到的Sephora by OPI & Barielle甲油終於到手

謝孟媛  youtube

之前趁FF Sale專程叫美國的朋友幫我入貨,由於朋友很忙實在唔好意思催佢快d寄俾我,結果等左差不多2個月,新玩具終於黎到啦。


就係佢地啦﹕

Sephora by OPI甲油set - (左起) A True Romantic, Domestic Goddess, Metro Chic




Shades by Barielle - (左起) Blackened Bleu, Get Mauve-ing, Putt-E-On Me, Nauti Gal


等我試下佢地虛實﹕




SOPI Metro Chic - base coat + 2層 (無Topcoat)


SOPI的Metro Chic很我最最最最想要,恨左好耐,終於到手的心情實在難以形容。


灰/啡中帶紫,個名真係改得貼切,好chic!實物完全無令我失望,不枉我"恨"佢咁耐。




SOPI Domestic Goddess - base coat + 2層 (無Topcoat)


原本SOPI隻係睇中Metro Chic的,但係見佢個set3支隻係$18,即係買2送1,我呢道婆仔梗係唔執輸買個set玩下啦。


非常sharp的紫色,手上有唔少紫色,但一直好忌d咁sharp既,但原來揸上手又ok喎。




SOPI A True Romantic - base coat + 3層 (無Topcoat)


又一隻我平時好少用的顏色 - neutral粉紅。隻色其實都幾靚,幾pale的,唔會太粉紅。


不過同大部份的neutral色的creme一樣,比較難搽,要3層先even無掃痕。


總括黎講,SOPI的formula都幾好,幾易搽(除左A True Romantic有少少麻煩之外),3支都偏薄,但2層已經實色。


掃唔係平時OPI的Pro-wide brush,大概同China Glaze差不多,但問題唔大。


不過US$9一支實在貴,顏色又無太特別,買完我最愛Metro Chic,應該都唔會再幫襯。




Barielle Putt-E-On Me - base coat + 2層 (無Topcoat)


見到實物的時候,發現有d似metro chic喎,搽上手就更覺。原來我真係好鍾意呢d發"mo"色!




Barielle Get Mauve-ing - base coat + 2層 (無Topcoat)


除左灰/啡之外,紫色又係我必買的顏色。呢隻都係煙燻左的紫色。


試完之後有d驚,發現好多都熟口熟面,唔通我又買埋d自己本身有的顏色? 即刻摷返幾支出黎比較下﹕




由手指公起順時針﹕
OPI You Don't Know Jacques!
Barielle Putt-E-On Me
SOPI Metro Chic
OPI Parlez Vous OPI
Barielle Get Mauve-ing


拍埋一齊之後安落曬,幾支都好唔同ga! 


最似都係Barielle Putt-E-On Me同SOPI Metro Chic,但係Putt-E-On Me係深色d,而且紫色tone無Metro Chic咁明顯。佢地2隻亦未啡到You Don't Know Jacques。


Barielle Get Mauve-ing比OPI Parlez Vous OPI明顯偏紅。


好,繼續試色




Barielle Nauti Gal - Base Coat + 4層 (無Top Coat)


Neutral色我好少搽,唯獨蝦肉色係死穴,見到靚都會忍唔住買。


呢隻色本來很低調,啱曬保守的工作環境,不過偏偏有好多細細粒閃粉,係暗姣,我鍾意。




Barielle Blackened Bleu - Base Coat + 2層(無Top coat)


反木馬軟件齋睇瓶身,以為佢係藍色Shimmer,錯曬!


佢係黑色底加好多好細的藍色shimmer先啱,好靚好鍾意,可惜我不才,影得佢醜左。


又到比較時間﹕




(左起)
LA Girl Rock Star Punk
Zoya Kotori
Barielle Blackened Bleu
Orly Witch's Blue


除左Orly之外,其他3支都係shimmer。


Barielle同Zoya比較似,低Zoya Kotori個base淺色得多,而且藍色shimmer亦比較明顯。


Formula方面,幾支Barielle都傑過SOPI好多,無咁好搽。

李善鈞

個掃都係偏窄,但無大問題。 



沒有留言:

張貼留言