2011年10月20日 星期四

〔活動〕哈利波特@時代廣場

labview  安以軒  無碼

開開心心咁食完小肥牛,點知第日就喉嚨痛,一早起身好唔舒服......


即刻飛去睇醫生,排左好耐隊,打俾ChaelChael~


報導返會遲到,佢好好人咁接受左(對唔住丫~)


 


今次又係喉嚨發炎,泣~~~~~~~~~~~~


自從做完手術,真係多左好多呢D病


算啦~小病是福。


 


去左銅鑼彎影相相,超開心~


其實我約過好多人去,好彩ChaelChael陪我。


我會好好珍惜呢個朋友架。


好多人成日話鍾意《哈利波特》,又話迷又盛,但戲又唔睇、EVENT又唔去,約親都呀之呀左......


所以果D人,我唔約佢地去睇喇~


寧願另外再找人去。


 


個SCENE都OK,不過細左D~


去完之後,會令你更想去英國王十字車站。


最BONUS係有得入去影相架!!


 


透子唔係靚女,但D光都影得我好好睇:D


好耐冇咁影喇,多謝ChaelChael~


因為真係好想留返個美好回憶,畢竟《哈利波特》真係陪我長大。


書入面既哈利,佢中一時我又中一,初入霍格華茲,我就初入中學,好多野適應既野、人與事,相當身同感受。


 


而家大結局了,十年了。


就好像去看一個老朋友一樣,親切而又熟識。


 


也許我很喜歡日本ACG、很喜歡鋼鍊,但是基於文化及生活環境的問題,《哈利波特》始終和我貼近一點,因為香港是英國的殖民地,我是看著由英屬香港再回歸的一代,所以對英國會有一份特別的感覺。而且,香港從小就要學英文,因此我們看英文書比較不吃力,一定會好過日文呢~


 


透子也畢業了,踏進社會,告別那充滿夢想和勇氣的童真。



沒有留言:

張貼留言