2011年10月20日 星期四

BT Choir--I Surrender 我順服

yoyo點點名  巨奶  櫻井翔

I know Lord Your plan for me is right

我知道主你為我而定的計劃是對的

I need You to fulfill

我需要你去填滿

Your purpose in my life

你的目的在我的人生

I submit to You my King

我向我的王您服從

Be my everything

做我的全部

I'm coming to You again

我會再一次走向你

Lord here I am

主,我在這



*I surrender I surrender

我順服,我順服

Lord I surrender my life

主我交出我的人生

Give it all to You*

全部交給你

** X2





Humble and broken I come to You

謙卑及打破自我來到你(的面前)

I'm trusting and waiting

我是相信及等待

To see what You will do

去看你將會給何做

Lord You know what's best

主 你明白何謂最好

And at Your feet I find my rest

及在你的腳下我找到我可安歇之地

I'm coming to You again

我會再一次來到你的面前



Lord here I am

主,我在這



**X2





沒有留言:

張貼留言